Spontaneous Trip.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

I was enjoying my mid-sem break happily. Sampai UIA semalam tepat 0000H.

Sabtu Ahad tu memang burn lah cutinya sebab ada LT. Tapi memang hmmm. Hambar. HAHAHA. sebab buat LT kat UIA, senior ada check-up untuk tauliah and kebetulan Sabtu tu 20 orang gi larian, so yang ke fitik nya dan hasilnya tinggallah sekerat berapa je untuk gi kelas (acah). Merepek je kat tepi Convest Hill and dengar cerita je. LOL. And hari Ahad habis awal since memang takde benda pun. Dan aku awalawal lagi dah collapsed. tapi bukanlah pitam ke jatuh ke pengsan. Aku just lepas PT10 tu terus nampak kegelapan masa depan aku dahsyat pening dia. HAHAHA. So Tuan Zainul suruh gi rehat and memang aku just sedar bila kena makan. Paksa makan to be precised. Mulut pahit, tekak perit kott. Aku just fikir macam mana nak survive balik JB je.

And, Alhamdulillah sister survived.

Memula memang adik ada bagitau yang Kak Minah nak kahwin. So, kalau aku cuti boleh follow Kak Nanie balik kampung gi kenduri. Tapi aku memang tak nak lah kalau sengsorang tanpa Mak Ayah or Adik. So, disebabkan senyap aku tak expect apapa. Rupanya mak kata, semua balik kampung hari Khamis.

And by the time aku tengah on the way nak balik JB, orang dari Jerman PM aku tanya kat mana. Nak jumpa hari Selasa, WahhWahhWahhh..

Bukan senang nak jumpa Saadah ni. Ada orang dari Jepun and UIA Kuantan jugak. Haaa. Bukan senang. So, memula Dayah nak makan Boat Noodle kat Sutera Mall. Unfortunately, dah tutup. Tapi nasib baik ada Amphawa Boat Noodle dekat dengan Sutera Mall tu jugak. So, merasa lah Boat Noodle. Then, macam biasa lah. The hardest question ever. "Lepas ni nak pergi mana?"

And.. Taraaa. Gi ambil gambar kat depan Istana and Country Garden. Lepas tu makan ABC Kg Melayu. Haaaa. Tudia ABC Kg Melayu kauuu. Jangan memain please.. HAHAHHAA.











ABC Kg Melayu yooooo..


So, we called it as a Trip Spontan since memang tak plan anything. Just okay gi sana okay gi sini okay balik. Okaybai. HAHHAA. Thanks so much dear Saadah.
Jaga diri girls. 
Study elokeleok Adilah, Saadah, Hidayah... Dan Hafiza. Haaaa. Bila nak study?

Anyway, Fieza was in Australia..


I mean, Fieza's watch. HAHAHHA.
Syakir bercuti kat Setrolia. 

Tengah tunggu gambar kat kampung daripada Kak Ah and Kak Nanie. Hoyeahh.

No comments:

Post a Comment