Picnic Potluck GPMS

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

Ahad 2 minggu lepas, aku join Picnic GPMS. Yeahh. It's to release tension during examination period. (acah) Pergi Genting Sempah. Since everything was provided, why not? Plus, banyak sangat dah aktiviti GPMS aku tak join. Jadi dah kebetulan paper pun around 2-3 days lagi from the date, cun jela nak join.

We spent a lot of fun. Gila tak fun? Dahla yang datang semua gang aku, semua aku kenal except for Menu. So-called 'Adik' Sar. LOL. Memang kitorang buat picnic tu macam kitorang punya picnic instead of GPMS picnic. HAHAHA. By the way, cuaca masa tu agak tak berapa elok sebab hujan so tak berapa nice sangat la untuk mendaki ke air terjun. Well, it's okay. Seronok je kann korang?

Lots of food there. Tapi aku tak lalu nak makan. Dia rasa kenyang tengok so many foods and people eating like wow, it's so delicious. Main air memang lapar la cerita dia kannn. dengan hujan nyaa. Tapi ya. Aku kenyang tengok benda tu. Happy gila..

So, macam biasa, aku belanja gambargambar kitorang kat sana.


Ni masa nak tunggu Masterplan bersiap. Orang kata 7.15 dia boleh dok gegeh lagi. HAHAH.


Yaa. 2 je kumbang yang ada. HAHAH. Just nak cakap, semua ni AIKOL-ians kecuali tu haa kumbang kat belakang, dia Engine. 




Mini sarapan. Sebab our actual sarapan is Nasi Lemak guys..






WiuWiuWiu.. Ni sebelum kamera berkabus and gambar semua hmmm. Kelaut perginya.






Since quality gambar pun macam hmmm, so aku decide untuk gigihnya guna front camera. Lewlzz.







Nice what even front camera. HAHAHA.




Ramadan Kareem everyone.

No comments:

Post a Comment