Sumayyah Appreciation Dinner.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

Bersyukur gak lah tak join GPMS gi SMK Teluk Bahang kat Penang tu sebab kalau join, belum tentu aku boleh sampai before malam. Tak sure lah sebab Paein cakap Paah still tak sampai masa dia keluar bilik. Heww~ Kalau idok, melepas lah aku nak ber-Dinner.

TibaTiba dapat WhatsApp mengejut yang Selasa ni ada Quiz Contract. *menjerit* 2 pagi kott WhatsApp tu. Menderita aku. HAHAHA. Dengan ILS tak study lagi. Fehh. memang straight test aku minggu ni. Selasa, Rabu, Khamis.. Takpelah. Sis Reda. HUHUHUHU..

Yela. Nak merungut jugak lah ni. Dahlah takde Study Week. Okayyy. Siapa yang cakap ada aku tembak! Serious. Tu namanya Study Days awak. Bukan Study Weeks. Jumaat sampai Isnin je. Hummmmmm.. Jumaat-Ahad tu dah kira weekend kott. Macam sedih je. Kami dah terbiasa Study Week itu seminggu. *shed tears* Takpela, Sis Tabah. Merungut lebihlebih pun tak guna. Benda dah termaktub sebegitu. -_-

*

Rasa sayang pula nak join PALAPES next sem. Ohh. Bukan apa, sebab nanti kena tukar Mahallah. That's the big deal for me actually. 'Cause I already fall in love with Sumayyah. Tu je. HAHAHA. Fieza mengada. Akulah satu-satunya budak 1st year 1st sem yang join Drama. (before aku tarik Paein untuk ganti last minute). Aku mingle dengan those yang dah 3rd, 4th year. Yang BRC lah. MRC lahh. WauuWauuu sangatt. Tau everything daripada dorang. And serious seronok dapat kenal dorang. Such a good experience. Harap sangat relationship ni tak stop setakat jadi wakil Sumayyah untuk IMCW. Sebab best sangat bila lepak sesama. Gossip. HAHAHA. Standard perempuan lah kan. Fikrah yang sama. Lewlzz~ Bila kau just main mata, everyone knows what it's means. 


Paling kesian kat Nani sebab hadiah LuckyDraw dia orang lain mengaku. Humm. Aku rasa jauh bunyi 'Oo' dengan 'Two'. Takpela. sedekah jela. HAHAH. 
#WeWantJusticeForLuckyDraw
HAHHAHA. Nampak Law sangat. Pak kal je tak mampu nak bawak masuk court. Kahh~
By the way, makanan dia sumpa sedap sangat. Daripada spaghetti goreng, sampai ke roti nan, gulai daging.. Pehh. Kek coklat cheese, and paling aku jakun, chocolate fountain lahh. 
Dia macaa.. Weii, ni first time aku tengok depan mata. Before ni aku nampak dalam gambar je. Tu pun masa buat website untuk Subjek ICT kat CFS dulu. HUHUHU~ 
Aku yang tak suka sangat makan marshmallow pun gigih celupcelup. Gituuu penangan coklat.


Sebab ada lebih, aku buat mini Auntie Anne's. HAHAHAHA. Sis sorang tu nampak aku dok gigih celupcelup kalih kat aku and cakap, "Waaa. Nice idea." Dia pun buat.. Well~ Bab makanan aku memang mampu jadi kreatif. Kahh!


Nombor yang tak bertuah pungg.
Yang kitorang tak puas hatinya, ada satu meja tu, semua dapat. Kau rasa? Hummm~ Haaa. Hadiah yang patut Nani dapat tu pun orang dari meja tu yang amek. *kerut kening* 
Husnudzhon.


Ni kira gambar aku memenuhi kamera Syakirah. HAHA. Ampun.. Sis tiada handphone. Kehh~ Tangan rapid. LOL.

And last but not least... Kalau ada PartnerInCrime aku, perlu untuk ada gambar kami berdua. 


Tangan rapid again. HAHAHA.

Credit to Sarihah for the jubah. Jubah hitam aku tertinggal kat rumah masa cuti Labour Day haritu. So, takde jubah hitam nak pakai. Aha.. Thaks anyway for the gorgeous jubah. Kureng sebab aku takde rantai nak sangkut kat dahi, kalau tak, memang dah tepat dah Arabian Night. But it's okayy. I'm awesome already. 
What? Siapa lagi nak puji diri sendiri kalau bukan diri sendiri? We need to boost up our own self kott. 

Anyway, today is Saadah's 20th day. Happy 20th day Saadah. Sending away all flying kisses from Malaysia to German. Alles Gute zum Geburtstag, Saadah. Malaysia dah 9th May kay? HAHAHAHA.

Mencuba mencungkil kembali bakat mengedit video. Huuu~ Untuk Mock Trial BM. 

No comments:

Post a Comment