A Week Can't Weak.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

Kemain cuti aku. Dengan Tok, Wa, AbangLong, MakLang semua kat rumah. Sakan sangat aihh. Macam dok beraya ja. Dengan Wa dok tumbuk inai. HAHAHA. BalikBalik rumah ja disambut dengan riuh-rendah rumah. Terpikiaq yang aku ni pi balik rumah kat JB ka balik kampung teruih ni? LOL. So, memang aku tak akan lah nak membaca untuk test aku Rabu lepas. Jadi memang tawakal tanpa usaha lah rasanya aku jawab test pagi and malam tu. Seminggu lagi nak final dah FiezaSudin oii~ Dok tunggu apa?

Kita berserah saja terhadap apa yang bakal terjadi kepada second test Hafiza itu ya?

So, next week nak kena buat 'Perbicaraan Olok-olok'. Apa? Kau ingat subjek Bahasa Melayu ni senang sangat? Kena buat Mock trial kott. No wonder Haji cakap student second year dan keatas je yang sepatutnya ambil subjek tu. Nak buat macam mana? Dah ada dalam study plan. -_-

Kelas Malaysian Legal System dah berakhir. Alhamdulillah. Settle dah segala presentation and everything. So, tunggu carrymark je next week. Ni pun kena tawakal dan berserah jugak lah kan. HUHUHU..

Nak tunjuk Dr Noraini yang sangatsangat sporting ni. Seriously untuk subjek Family Law aku akan cop dia. HAHA. Tolonglahh, aku rasa takde lecturer yang rajin nak melayan WhatsApp student dalam group. Maksud aku kat sini 'bout unnecessary things.



Ni pun tak semua ada sebab memasing ada kelas so semua rushing keluar awal. Thanks God kelas BM aku pun dah kholas.

*

Malam ni full jugak lah timetable aku sebenarnya. Ada shooting, ada interview and ada date dengan P.I.C. kat CAC, tengok Raksaka. So, since scene aku tu last part, and basically boleh settle esok, aku plan nak buat esok je. Then, aku rushed untuk interview dulu since Jumaat malam aku takde kat UIA, so, nak tak nak I need to go to the Thursday session jugak. Okayy, hasilnya masuk CAC pada masa kecedaraan which is dah nak sampai penamat first half. LOL. Ingat bola? HAHA. So, hopefully dapat lah. Sedih ni tetaer dah separuh jalan tak tengok. Ralat ahh kalau tak dapat. Ecewahh~ Ingat bagus? HAHAH. By the way, it was an interview for Convocation Committee. #PrayForFieza also #PrayForPaein This is her first time involving in this stuff. Hopefully she'll get it and gain experiences. Well, somehow we need to be out from introvert zone babe. 


Sebenarnya aku beli tiket ni pun saatsaat akhir. And, worth my RM10. aku beli masa hari terakhir promosi RM10. Harga asal RM15. But then, after aku tengok play dia, aku rasa aku sanggup je beli if harga dia memang still RM15. Storyline dia like, "Wow!" Macam aku cakap lah, aku berazam untuk join teater kat UIA. At least sekali seumur hidup. Huuuu~ So, aku pun follow la satu akaun pasal teater. And kali ni dia update #Raksaka . Aku memula macam berbelah bagi jugak lah nak pergi ke taknak but then bila tau Production House ni yang buat play Natrah last year, and dengar feedback macam, gempak.. Aku pun teringin gak lah nak tengok Juragan Pentas punya play since masa Natrah tu kat CFS and menyukarkan aku untuk pergi Gombak.. And yeayyy~ I made it. 

Jujur cakap cerita dia punya plot twist power gila. Okayy. Pada aku la. Sebab memula tu memang dah cakap, Lewlzz, cliche doh ending. HAHAHA. Sekali unexpected kott ending. Like, What?! This is what I love actually. HAHA. Memang deabak ahh director. Ya. Cerita dongeng, so nampak menarik jela. By the way, sis #TeamGergasi 
Giving around of applause to the team. Congrats guys. Astonishing!

*

TibaTiba teringat yang presentation case untuk Contract aku tak buat lagi. Hummm, last week Sis tak masuk kelas. Lewlzz~ Bila aku nak buat ni? 5 marks kott. Herr~ So, padan muka sebab taknak buat masa awalawal haritu. Haaaaa..

Supposed nak pergi Teluk Bahang untuk program GPMS jadi fasi, but then, aku tarik diri. Oh yeah, sometimes there's something that's better to be untold. Seriously. Sorry guys.

So, Imma going to Seremban, In Sha ALLAH. Gi rumah Chaq Paein. Paein nak belanja steamboat. Wuuu~ HAHAH. Ni kira percutian before final. Kahh~

p/s: Jumpa Paan kat TBS masa nak balik JB haritu. He said that, "Weii, kau makin cengkung la. Tak macam masa kat PLKN dulu." *I'm crying* Need to gain more weight. Hoyeahh!

No comments:

Post a Comment