1st Date on 2016.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

1hb haritu aku keluar jumpa Saadah since last year memang aku so-called busy sebab asal dia ajak keluar je, ada je halangan dan rintangan. Dan memandangkan she will fly to German tomorrow, 15th of January, aku pun takde kat KL nak hantarkan, maka bertemulah buat kali terakhir. Ada Daya and Aily Tey sekali.

Memula gi main bowling. HAHA. Macam biasa lah kan. Takdenya nak score 100++ tu. Memang hancuss sangat dah aku main bowling ni. Then, pergi rumah Ustaz Fakhrul Radzi. He got a new baby. Wuuu~ Comel sangatt.

After that kitorang terus gerak Kilang Bateri sebab dorang memasing tak pernah pergi lagi. So, gasaklah semua bershopping. HAHA. Aku je steady beli shawl je. Kahhh~ Yela. Masa kat KL dah puas shopping masa tu.


So, here's some pictures..



*

Dear,
Take care. Ingat di mana bumi dipijak di situ langit dijunjung.
Belajar elokelok, banggakan parents.
Jangan lupa orang Malaysia ni. HAHA.



Viel Glück Saadah.

No comments:

Post a Comment