Menghabiskan Sisa Cuti.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

Almost a month.
Nak dekat sebulan jugak lah aku menyepi dari membuat sebarang entry.
Plan asal aku akan balik JB on 15 or 16 of December, tapi atas sebabsebab tertentu aku kena extend sampai 22nd. Jadi, aku yang tak bawak laptop ke sana memang kesedihan lah kan. Bukan apa, storage phone aku dah keberatan so tak boleh nak upload gambar kat blog.

Jadi, sekembalinya aku ke JB yang hanya berbekalkan cuti yang approximately sebulan je lagi ni, marilah menyeru aku untuk memanfaatkan cuti ini sebaiknya. Sebagai contoh, membelai blog dan mencurahkan kasih sayang terhadapnya. *untuk keberapa kali entah statement ni*

SangatSangat bersyukur sebab ada adik aku sekali untuk tolong aku kat rumah cousin aku tu. Kira dia penyelamat aku lah. Thanks Adinda tercinta.

Jadi banyak masa yang kami habiskan bersama.


No comments:

Post a Comment