Picnic .

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

Oh ya. Malangnya bagi kami kerana planning kami tak menjadi. Makanya, menghabiskan masa kat library lagi. Yeayyyyy~! Ingat Jumaat lepas malam terakhir. Lepas tu,ikutkan hati, nak je balik after paper Stats tadi, tapi.. Kesian pulak tengok Husna yang berbelah bagi nak balik Selasa ke Rabu. At least kalau aku balik esok, Husna balik Rabu, takdelah tinggalkan Husna lelama. And, yeayy me.. Habis segala jerih payah untuk Sem ni. *tepuktangan*


Lepas tu Husna teringin nak makan ChickenChop kat Kemudi. Ya. Sebelum tu jumpa Xifu untuk isu CarryMark TS kitorang. Aku pun ringan je mulut nak ajak Syazely makan sekali. Wahahahaha. So, pergilah kitorang berlima ke Kemudi petang tadi.


Kau ingat senang ke nak ajak Deputy Coordinator sesebuah Organisasi makan semeja? Sebab tu aku nominate Syazely. Sebab komunikasi dengan brother yang lelain tu, aku risau orang tak masuk. 

*

Sabtu lepas Avant Garde berjaya juga melaksanakan piknik yang awesome itu di KLCC. Serious awesome. Gila tak awesome? Aku kot penyedia makanan.. Mestilah. Tukang buat air dengan Balqis and Husna. Opkos ah awesome.


Tapi kena akui yang Husna buatkan sardin tu semua. Sebab pagi before bertolak tu aku memang liat sungguh nak bangun. Even Balqis and Husna dah pujuk gegila bagitau kena berkumpul pukul 9.15 tapi lagi 10 minit pukul 9 pun aku still di pembaringan. Tengoklah perangai.. Aku tolong sapukan je masa dorang nak makan. HAHA. Tolong jugak apa?

To make it more casual, kitorang main game jugak. Takdelah jadi picnic kosongkosong. Before pergi tu aku ada suggest game 'True or Dare'. Tapi takdelah sesungguh nak buat. Jakgi semua pun okayy je nak main. And. Bermulalanya segala Truth yang dikeluarkan. HAHA. Masa part aku tu memang aku dah agak dah soalannya apa bila Wafa' stare aku macam lain je. Okayy la. Okayy. Surrender. 

Later on kitorang sambung dengan 'Silent Killer' versi kitorang sendiri. Memang riuh and kecoh. Oh ya. Masa ni tetiba Adam dengan Noy muncul. Kononnya nak buat suprise kat Alang. Tu yang dalam group ngengada kejap nak pergi kejap taknak. Cehhh~ 




Dah penat bergambar sakan. Ya. Banyak gila gambar. Adalah dalam 300++ dengan video nya pape tah. HAHA. Lepas sakan bergambar, pergi Zohor then makan. Apa kau ingat roti tu mampu tahan kenyang ke cenna? And well. Thanks sangatsangat kepada Syazely sebab belanja kitorang Kepci. HUHU. 


So here's a memory of AvantGarde.

Memang banyak je lagi gambar, tapi tak cukup tangan pulak nak tapis nak pilih mana nak upload. HAHA. So, ini sahaja lah yang ada. Pray for me nak balik JB esok. Babai CFS. MuahMuah...

No comments:

Post a Comment