20th Anniversary.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

So, 16hb haritu my lovely parents' anniversary. *angkatkening*
Alhamdulillah. Dah 2 dekad bersama. Comel sangatt~
But then, tahun ni sebab kan aku kerja, aku tak berkesempatan lah kan nak buat apapa. Beli je kat kedai.



Thanks for everything. For raising us, teaching us, comforting us, loving us, warming us. O' ALLAH, please bless Jamaldudin bin Sulaiman and Sarimah binti Hashim. Ameen.

So disebabkan aku macam so-called busy kan HAHA. Ingatkan cecuti ni menyempat nak update, tapi.. HUHUHU. Busy keterlaluan sungguh nampaknya. Aku nak buat wishing yang maybe upcoming atau yang dah terlepas to dearest sister, Kak Ah, my superhero, Ayah, also to Kak Nani, Abah, Halim, Abang Amet, Abang Pon, Mail, Cikgu Dayah, and the one who far away, Yaya, twins, Qilah and Yaming. So, Happy Birthday. MuahhMuahh. Aku rasa kalau Legasi Hashim Mahmood nak buat birthday celebration untuk Octoberians, memang gempak. HAHA. Amazing Octoberians kann~

Also guys.. 323. Thanks for the hangout. For the cherish moments. A128, missing you guys. I want to tell all my experiences, stories, dreams, about everything.. Paein, rindu nak merepek dengan hang. The one that always understand me. Thanks babe.

LOL. Masuk bab lain. KahhKahhKahh.

Anyway, Ayah. One day you'll get your own grandchildren kay?
HAHAHA.

No comments:

Post a Comment