Program Belia.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

Seminggu lebih Abang Apis datang rumah pujuk aku join program Belia dia. Aha. Aku macam malas. Kat KotaTinggi pulak tu. But then, kena pujuk. Siap bagi can aku bawak sorang member aku. Dan kalau boleh yang tinggal area KotaTinggi. Untuk memudahkan perjalanan. Jadi aku cuma terfikir dinda-dinda yang tinggal di Bukit Aping. Aku decide ajak Ayu. Sebab tak jumpa dia lagi.

ThankYou so much kerana sanggup mengorbankan masa anda menemani saya.
Menjadi fasilitator BidanTerjun. The only Fasi Wanita.

Pusat Air dan Udara.
Fasi dan peserta.

Tak pergi Lotus, Desaru, dapat merasa pantai tepi Lotus tu pun bestt.
Belang PLKN tak hilang belang pantai menambah. Amboi~
Takpela. 'Hotel' lah sangat kan? Aha.
Siyes rasa tertipu. But then. Best experience ever.
Aku jadi fasi dan peserta time explorace. Hal ini disebabkan team aku kekurangan sorang ahli. Haih~ Fine. Kaki ni memang kebas, memang sakit. 4kali naik, 4 kali turun menara katanya.
Pisyo(Y)

No comments:

Post a Comment