Fieza Sudin masuk KAWAD KAKI!

fuh!fuh!

Rasanya majoriti kawan-kawan lama aku tau yang aku ialah seorang yang anti-Kawad! Wahhhh! Tiba-tiba tahun ni jadi wakil Sekolah , wakil Unit uniform untuk kawad. Unbelievable kan? Dulu, akulah orang yang tak berminat untuk berkawad bagai. Sebab apa? Here's I tell you.

- Perlu berlatih di tempat panas. Oh sunburn. Warna kulit bertukar. *sambilgelengkepala*
- Perlukan kotmimen. Err, saya kurang punctual.
- Badan kena keras, kental. Saya tak sanggup dan tak tahan. wuarghhhh!

So, when I first step in Kadet Remaja Sekolah, I through all that.
Almaklumlah sebelum bukan KRS. agagaga.
Hari Sukan harituh,


After kawad, humm,

aku nak duduk mana nih?

By the way, tahniah Asfar kerana berjaya menjadi juara tahun ini..
Tahniah juga kepada Azraq kerana mendapat tempat ke-4 tahun ini. Tahniah atas peningkatan anda. *Tahun lepas juara kott. Kahkahkah. Insya-ALLAH, ada rezeki tahun depan AZRAQ juara pulak.
AMIN.

No comments:

Post a Comment