Comeback.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

It have been a long time I'm not updating my greeny blog.
So, kita buat comeback macam BTS masa bulan Oktober ritu. Wehh. Aku sampai tak sempat nak 'Happy Amazing October' kott. Well. Nampak lah kan yang busy tu mengatasi segalanya. *acah*
This sem aku involve untuk 3 jenis Festival. And... HAHAHA. Memang restless lah. Dia macam menyesal pun ada, puas pun ada sakit hati pun ada. Senang cakap, semua perasaan ada. At least I learnt something.
Tambah busy lagi bila aku join PALAPES. Hello. That's what I really want before joining theatre. Kiranya teater tu aim kedua aku lah selepas PALAPES. Cenggitu lah. Dan, Alhamdulillah dengan segala penantian yang menyeksakan dan segala susah perit payah semua, aku terpilih juaa. Cliche gila. HAHAHA. Dia yang makin busy sebab suddenly, I was selected as one of the line-up Main Boards. Kelakar kan? Aku pun tak tau cemana everyone have faith on me. HAHHA. Poyo. Tapi, being in my post, aku memang kena 'Mental Kuat' bak kata Puan B. Dealing with people, things, and everything.




Terkejut lah jugak bila first time involve as a first year student and diberi post as a Head. Merangkak aku belajar semua benda. Action Plan yadayada and everything. Meeting every week. BlaBlaBla. HAHAHA. But yeah. Experience is priceless. ThankYou for everything. Okayy. I'm nearly surrender 'cause of ROTU. Seriously.

Big Family of Humanity Night.

Sub-family. GenTa Humanity Night.

Hello. Team Pantun Warrior of Aikol Fest.

Entertainment in Purple. Chiaaa~ KAEDFEST.
But, aku still tokleh nak control emo aku. Heww~ Come on Fieza. You can do it. Just be calm okayy? ;)

In final exam mode. Do pray for all of us. ThankYou.
All the best everyone. *emoji tangan taff*

No comments:

Post a Comment