#RayaSakan

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

#RayaKanSebulan

LOL. Well. I'm doing fine with my job. Hoorayy. Lepas aku habis kontrak which is on 15th of August, aku akan come out with Diari Seorang Cleaner Part II. Excited tak?  Wuuu~ Okayy tak excited.

How's my Raya? Okayy la. Well, raya ketiga dah balik JB. Kau rasa? But at least balik kampung. Daripada mereka yang tak balik. Haaa~ Kira bersykur lerr dapat jugak balik. Cuma terkilan tak nyempat jumpa anak menakan aku. SobSob. 27th haritu birthday dia. Belated Happy Birthday Abang.

Anyway, seminggu lepas raya MakCik and Tok datang rumah sebab Syafiq daftar kat Airport Senai untuk praktikal dia. Dapatlah lepas rindu. HUHUHU.

So, Amayi Rokiah jemput datang rumah dia sebab buat doa selamat. So, here's the Khans family.


And nah..


Tapi part aku nak gelak is..


Sampai ayah cakap, "Kawan hang mata kero ka apa? Mak hang hidung kembang. Sharizat tu hidung sikit punya mancung."
HAHAHA. Sedara sepusing pun mamakmamak jugak annn. Dapatlah baka tu sesikit. LOL.

By the way, this is our first raya. Kat rumah Paein ni.





Japp. Nah jamu mata tengok selfie aku..



Masa marhaban kat rumah. 


Ni masa nak gi rumah Syuk. 

Ni nak gi open house rumah Cik Lin. 


Cikgu Shuib feat Najieb. 


KAA 0911.


That's my raya. And also thanks to Wani Ghani, Sha, Najieb sebab datang rumah and bawak gi rumah Cikgu Shuib. Weiii. Cikgu dah bambam.
Also Syuk yang buat open house. Mini reunion of KAA0911.
Yang lelain tu maaf tak datang sebab ada hal lain. Happy Eid guys. Anyway, tahun ni awa nau biskut raya habis. Tu sabit aku buat jugak 3 jenis even kerja. Cehh. Plan nak buat 6 tapi idokk lerr teman ni larat.

p/s: Duit raya collection I banyak jugak lah tahun ni. Ehehh. 

No comments:

Post a Comment