Sultan Mahmud International Bridge Run 2015.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

19hb haritu, aku terbabit dengan larian kat Terengganu. Fly off kat Dataran Batu Buruk. My first 12km running ever. Lelwz. Aku pelari short-distance kott. Mana pernah jarak jauh macam ni. HAHA. Aku join whatever larian ni pun sebab nak berlari, stay fit. Cehh~ Dan aku terpaksa tolak 2 larian untuk bulan Oktober ni. Satu tu sebab tarikh dia masa short sem which is aku tak ambil short sem and yang lagi satu is 10th of October which is aku nak balik JB on 9th of October. By the way, bulan Januari ada Larian Pisang kat Penang. HAHA. Tapi, agak susah nak join sebab kena ada 3 persons per group. Yang menariknya kenapa Larian Pisang, sebab baton yang digunakan ialah.. Ya. Pisang.


Maafler. Gambo ihsan WhatsApp je. HUHU.

So, muka aku ni nak dapat Top 20? Hummmm. -_- Mental segala bagai koyak, memang pun kan.. HAHA. Jumaat tu actually aku memang tak sihat. Demam teruk. Yeah, MingguMinggu lepas aku punya demam on off. Tak tau kenapa. Nak gi klinik pun tak termampu. HAHA. Poyo. 
MerekaMereka yang sebilik dengan aku memang risau lah malam tu. Takut aku tokleh lari or what. Tapi, aku rasa macam boleh je kott. Pagi tu bangun memang pening habiss ahh. Tapi, demi larian, kugagahi. Puihh!

So, fly off pukul 6.45 tapi kitorang terlewat sikit. Hamekk lah kau.. Dah start lari kitorang terkedek-kedek nak gi Dataran. Dah dengan usung-usung beg sebab the person yang sepatutnya jaga beg pun tak tau mana pergi. Dengan yang usung beg kasut lah, segala macam beban.. At least medal finisher pun jadilah. HUHU..

Tahniah kepada Din yang dapat nombor `13. Wauu~ Power katekoo~ HAHA. 


Baju macam Hari Wanita je. Tak ke? Hee~



Maaf ler nak~ Aku gi sana sebab nak lari je. Bukan nak gi jenjalan. Tak mampu nak share gambo. HEHE. 

Well. At least kalau orang tanya pernah gi Ganu dok, boleh lah jawab. Penoh doh.. 
Okayy. Patut belajar lagi dialek Ganu. Okaybaii~

No comments:

Post a Comment