We Are The Torchbearers.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

Well~
Fexxa di Johor Bahru sekarang.
Yeayy!

Tapi esok nak balik Petaling Jaya dah.
Sempat Sahur bersama family je.
Buka tak sempat.
Ohh~ Tidak mengapalah...

By the way, mesti kecoh kan pasal UIA terbakar tu..

Salah satu Mahallah kat CFS terbakar..
Well~
Depan Mahallah aku je Babe.


The story starts,

Kelas aku kat LY, sebelah je dengan Mahallah ni.
Sedang kami berbincang dalam kumpulan, tiba-tiba terperasan ramai orang berlari-lari keluar daripada LY.
Namun begitu, kami tidak mengedahkannya.
Kami meneruskan perbincangan kami..
Lalu, salah seorang ahli kumpulan aku terjerit kecil tatkala menerima WhatsApp daripada rakannya.
" ABC Terbakar! "
" Apa? "
Lalu, dia menunjukkan gambar yang telah diterimanya..
Wahh~ ABC terbakar.

*
*
*
*
*

Dah macam cerita dalam buku cerita dah nampaknya..

Too many speculations that have been made regarding to this incident.

Dan, spekulasi aku..
Humm. 

You know..
Lelaki.

Ni bukan kes serkap jarang atau apa, tapi, kemungkinan yang besar.
Tapi, seandainya disebabkan perkara lain.
Ana Asiffah Jidan..

1 comment:

  1. pity me, i tak thu pun berita pasal ni. thanks =)

    ReplyDelete