Throwback.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

Penat aku selongkar album-album lama.
Semata-mata nak throwback zaman-zaman aku sekolah dahulu kala.

My first school.
5 years old.

Cikgu Rosnah there.
Arwah Cikgu Izan there. Al-Fatihah.
Belajar mewarna, melukis, menulis, mengira.
Ada 2 orang budak SMKAJB kat situ termasuk aku.
Ce trace.

My lovely primary..

Darjah Satu.
1 Kekwa as known as Berjaya right now.
Puan Faridah. She still recognized me.
Arwah Encik Isa bin Abu. Al-Fatihah.
Badan Pengawas.
Dulu, aku memang berdedikasi dengan tugas sebagai seorang pengawas.
Wahh~

Arwah Akmal Daniel. Al-Fatihah.
Kau pergi cepat sangat. ALLAH sayang kau.
Cikgu Azrin, Cikgu Ziana, Cikgu Hamid, Cikgu Fazli.
2 budak SMKAJB and 1 ex-SMKAJB kat situ.
Sila trace.
Standard Three.

Cikgu Jamali.
Standard Four.
Zaman tahap 2. Tahap 2.

Faiz Khairul Fadzillah.
You're special. Special.
Sekolah agama.
Darjah dua.

Ustazah Azizah.
Ada Thia di situ.
She'd known me since this time.
Aku kenal dia masa Darjah Lima. Okayy.
My first secondary school.
Lovely school.
This.

HAHA.
Nothing to write.
Cikgu Noraini Mak kami.
And, this is the first year as hostelian.

Al-Khawarizmi Ohsom.
Ustazah Kamaruzakiah.

Sepanjang bergelar pelajar sekolah menengah, I've wore this..

Coklat - Darjah Khas.
Kelabu - Pengawas Pusat Sumber.
Kotak - Kain KAA
Hitam - Pengawas.
Dapat merasa jadi pelajar biasa masa Form 4 je. -_-
But, I love my school. My memories there. I love.

No comments:

Post a Comment