Terima Kasih Ya ALLAH!

Tuhan tak pernah menghampakan hamba-Nya.
Walaupun,
" Apa yang kita nak sangat selalunya tak dapat "
Tuhan tetap beri yang terbaik untuk kita.
Kerana Dia tahu apa yang selayaknya kita dapatkan.
Terima Kasih ALLAH!


Saya, 
NUR HAFIZA BINTI JAMALDUDIN 
hanya berjaya mendapat 7A 2B(matematik & sejarah)
bagi Peperiksaan PMR pada tahun 2011.

*sebenarnya memang aku target 7A pun.

Okay, aku tau ada yang curious, 
asal lak aku nak target 7 je?
Apasal tak target 9?
Memang aku target 9 tapi, target yang 
dari dalam hati, aku, memang 7 je. 
Sebab Maths dengan Sejarah aku memang slow.
Ustazah Wan teh marah aku,
"Tulah, lain kali target 9, mungkin boleh dapat"
Takpela, among kengkawan aku pun, aku yang low dari mereka.
So, puas hati la.
Mak dengan ayah pun, dah puas hati. 
hum... 

Guys yang dapat 9A,

Azlinda Supian
Noor Aien Mohd Adam
Nur Arina Syahirah Sakaria
Siti Fatimah Nadia Rahiman
Siti Humaira Zakaria

Tahniah!

Terima Kasih Ya ALLAH,
Terima Kasih Ayahanda dan Bonda,
Terima Kasih Guru-guru,
Terima Kasih Rakan Taulan,
Terima Kasih Kaum Kerabat,
Terima Kasih semua atas sokongan yang tak terhingga.
Sayang anda.

No comments:

Post a Comment