Le Familia.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

Cuti mid-semester kali ni memang nice lah sebab dapat balik kampung. Bukan apa, selalunya kalau balik Kedah cuma masa Raya ja. Selama ni ada ja Mak Ayah Adik balik sebab kenduri etc tapi aku ni dengan latihan la test bagai semua, so memang rasa jarang sangat balik kampung.

Kebetulan Kak Kinah kahwin, so Kak Nanie ajak semua balik and kebetulan cuti sekolah. Sebab tu satu family balik jugak. Sampai aku kena buat excuse letter untuk adik sebab tak datang sekolah 2 hari. Sambung cuti nampak. AmboiAmboiAmboiAmboiAmboiAmboi~


RnR Sg Buloh. Barai dah. Pukul 3 pagi kott masa ni. HAHHA.
Throwback gak cerita kat RnR ni. Masa aku kecik dulu ada air pancut, and disebabkan aku suka sangat air, aku melalak-lalak nak mandi kat air pancut tu. Yes. Aku mandi kat situ. LOL.

The best part is kau dapat gather dengan semua anak menakan everyone semua..


My small family. Anak Cucu Mak and Ayah.
Bukan senang nak dapat gambar complete macam ni. Hoyeahhh.

Lepas tu kalau dah berjumpa, taknak bergambar lagi?


Dengan pengantin. Tahniah Kak Kinahh.

Photoshoot..


AnakAnak Mak.




Merahnyaa kami...


Ni lepas akad nikah.

Lepas tu duduk rumah MakLangAni. Sambil celebrate birthday Haziq. Lepas tu malam lepas kenduri tu pi main bowling. Hooo~ First game memang nice la score aku. Lepas tu... Huuuu~ Kena tiupp. HAHAHHA. Tapi memang best and nice. Sebabnya main ramairamai and memang hiruk-pikuk sebab family kitorang je. Dengan Tok pun sakan mengutuk. HAHAHA.




Anyway, I really enjoy my break. Thanks. HAHAHA. Walaupun tak dapat tidur kat PULAPOL and jenjalan kat Mid Valley and Melaka sekali. Sobs. 

Actually banyak je gambar tapi phone rosak. Hiksss. Ni jelah yang survive. HUHUHUHU. Doakan elaun cepat masuk. Sis nak angkat phone baru. HEHEHHEHE.

No comments: