Goodbye Dear.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

Selamat Berpuasa. Selamat kembali ke Universiti kepada mereka yang baru naik sem. Selamat menempuh final exam and GoodLuck pada mereka yang sedang struggle untuk final. Selamat memasuki dunia Universiti atau alam Kolej dan apapa yang sama dengannya kepada mereka yang baru menempuh alam tersebut.

Aku ingat S3 aku tu mampu diselamatkan. Gigih la sebulan pakai handphone lama ayah tu. Malangnya tak mampu diselamatkan lagi. Arwah baik orangnya. Banyak berjasa kepada aku. Aku ni jenis yang sentimental value sikit. Terasa gak la dengan kehilangan S3 terbabit. *crying* Gegambo yang aku tak sempat transfer.. *crying again* Banyak jugak la maklumat yang aku simpan dalam tu. Notes, Account number blablabla, To-do-list, Tarikh birthday actually paling penting. Sebab aku bukan jenis ingat sangat melainkan family aku and certain people yang on the spot aku boleh ingat tarikh tu. Takpela. Takde rezeki kan..


RIP My Dear.
Dia memang freeze kat situ je. Tapi tulah dah cuba rawatan terbaik, dia dah banyak kerja kuat ni. HAHAHA. Rehatlah dengan tenang. LOL.

Aku sedang bekerja. Oh ya. Aku kerja tempat haritu but then last year kat PPD, this year kat Sekolah sebelah PPD tu. Ahaaa. So, I'm quite busy okayy? Tak sangka aku terima gak kerja kat Sekolah even though aku rasa aku beria taknak kalau kat sekolah. Whatever~ Hati manusia berbolak-balik.

Banyak nak cerita tapi masa tak banyak. Cehh~ Wehh, gue nya capek tau. Bisa turun berat badan gue naik turun tangga terus, Aduhhhh~ Kamu tau apa? Dulu di PPD nya gue level 1. Enggak ada naik turun tangga, Di sekolah ini gue level 3. Udahh. Diemm kamu. *for those yang pernah dengar aku speaking Indonesia, memang boleh lah imagine* HAHAHA.

Ohh ya. Kuih tart nenas tu aku tak ambil tempahan pun ya? Aku buat untuk sendiri makan je. Penat kott nak mengerah keringat siang malam. If aku tak kerja ni maybe lah aku berani ambil sesikit. Wuuu~ Calon businesswoman berjaya. HAHAHA. 

Selamat Hari Raya in advance in case tak sempat nak ucap.

No comments: