Ulang Tahun ya Buk?

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

4hb is my 'Partner In Crime ' 's birthday.

So, yes. Aku ni reti je nak menipu ke berlakon all that. Tapi tibatiba kali ni hampir kantoi dan memang agak kantoi dan agak obvious. HAHA. Teruji aku kali ni. Nampak lah yang aku ni sebenarnya tak boleh tipu dia. LOL!

Thanks to her roommates yang sudi bagi kepercayaan kat aku untuk heret dia pergi keluar. Yeayyy~! Aku mampu persuade Paein.. *menari*

Cuak kott bila dia kata dah kenyang. Roommates dia dah bertapa kat KFC since lepas Zohor. Yang aku sesungguh ajak dia keluar awal sebab kelas kitorang habis around 2.30 hari tu. And we're supposed to have our Business discussion at 5. Tengok gaya dia memang macam taknak pergi dah. Punyalah aku rangka ayat bagitau teringin makan Masak Merah yang dok promotion tu. Padahal tiap kali gi KFC, Colonel je. Takpalah weii, demi hang. HAHA.

So, harap hang enjoy hari hang. :p
Takde siapa pun boleh tau apa yang aku wish. Therefore, I'm not including my wish to this MakCik here. Muahciked.


Tak tau lah kat Gombak kita masih bisa bersama atau enggak.
NUR FARAHIN MOHD FAUZI.

No comments:

Post a Comment