Sahabat Avant Garde.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

Tajuk post kali ni aku pinjam tajuk cerpen Balqis dalam Buku 'Komplot Menulis KOMPILASI CERPEN GMM'

Ehh~ Aku bukan nak buat summary pasal cerpen dia, kalau nak tau beli buku tu. Ada banyakbanyak cerpen.

So, tujuannya ialah, aku nak meng-promosikan akaunakaun AvantGarde yang ada untuk di-check it out oleh korang. Kau dah baca blog aku, jadinya ianya satu kemestian untuk kau update jugak pasal AvantGarde. Sebelum apapa hal, kau kena tau motif AvantGarde ni dulu, ClickHere 

And aku directkan je linklink untuk akaun yang AvantGarde ada,

Facebook. Instagram.
Maaf twitter tak berkesempatan dan tak digalakkan oleh members untuk dibuat.

Dan buat masa sekarang ni akaunakaun tu belum tergerak aktif lagi sebab still ada certain benda yang kena settlekan dulu. Just nak suruh korang survey apa yang patut, kottkott ada yang nak tambah ke apa an.

No comments: