Tahun Kedua.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

7hb.
Setahun pun dah berlalu.

Hari di mana aku berjaya penuhi impian aku nak jadi salah seorang penuntut UIA. Even belum declare officially, because baru jadi student foundation. Since dengar cerita Afiq masa Form 2 tu, aku dah plan. Dengar dia cerita hantar abang dia kat UIA. Even though masa tu aku disogok dengan kehebatan UM. Huuuu~ Nampak tak sayang UIA dari dulu? Cehh~ HAHA.

Dan, harini jugak pada setahun yang lalu merupakan titik mula aku kenal Ainur, Husna, Balqis. *aku cari gambar dorang bertiga tak jumpa. Jenuh scroll.*

Tapi aku menyesal. Sebab sepatutnya minggu taaruf tulah aku bertaaruf dengan dorang. Tapi, aku dok pentingkan gang SMKAJB. Tapi, tak perlu sesalan seguni pun, sebab memang sampai sekarang, susah nak jumpa dah dorang. Cumanya, paling aku terkilan sebab aku takde can nak bergambar berempat. My bad. Obviously.

Just. Semoga Tahun kedua ni lebih baik untuk aku. In Sha ALLAH. Ameen.

*

So, harini pergi kenduri Cik Minah kat PuteriWangsa. Daging black pepper kauu~ Mengancam sungguh. Mak pun cakap, "Makanlah kak. Esok nak balik KL dah. Makan puaspuas." So, after that gerak gi DCM. Dan janji dengan adik an nak gi BBW sesama. 


Kakak harap kakak dah mengisi cuti seminggu pertamamu ini.

Counting to go back to CFS. WootWoot.


See you when I see you JB. Muahhh.

Ya. Aku malas nak timbang berapa kilo aku turun ke naik. Adik dah tidur, so, esok aku timbang then I'll update later. 

No comments: