Heroes.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

Ce usya doodle Google harini. Comel gila. Aku dok ulang tengok tu je. HAHAHA.

Kerana hari ini merupakan hari penting buat 2 hero yang aku sangatsangat admire.




Ayah. Selamanya ayah Prince Charming Kakak. Lelaki idaman kakak. Bila kakak dah tengok apa yang ayah dah go through, kakak sedar, cuma orang yang macam ayah je mampu tangani perangai kakak. Mampu tabah dengan segala perangai pelik anak sulung ayah ni. Mana nak cari insan yang stokstok ayah ni? HEHEHE. TerimaKasih untuk segalanya, boyfriend tercinta. Muahhhh. Taknak taip panjangpanjang, nanti mata pedih. HewHew~

PakSu. It's your 39th. Betapa diri ini sedari bahawa setiap perkara itu hanya pinjaman daripada ALLAH. Jujur kakak akui, even dah lebih 2 tahun PakSu tinggalkan kitorang semua tapi kakak belum boleh lagi terima kenyataan tu. For me, you're still there. Only on leave during First Syawal and start kerja masa Raya kedua. You're still in your room and because I didn't go upstairs, I didn't see you.

Al-Fatihah untuk kedua-dua hero terhebat seorang FiezaSudin.

And for the remaining heroes. HAHA. PakCik Ucopp khususnya yang dulu jadi pemerhati masa aku masuk Darjah Satu, PakTeh yang tak jemujemu layan soalan aku pasal tentera, cousins yang dah pegang title bapa orang, Abah yang pernah jaga mak dulu and all the fathers out there, Selamat Hari Ayah.

*

ALLAH bagi ujian memang fit dengan kemampuan kita. Tapi kita yang selalu layankan permainan jiwa tu. 


*

"Fieza tak faham perasaan tu, lebih baik takde daripada ada. Sukurangkurangnya kalau takde memang kita tau dia takde, ni tak, dia still ada tapi kita kena buatbuat macam dia takde."

Mungkin. Mungkin aku memang tak dapat meletakkan diri aku pada situasi kau, tapi percayalah, aku cukup faham. Dan sedang mengharapkan raya tahun ni boleh jumpa.

HewHew~ Even dah minggu kedua pun hal add/drop still tak settle lagi. Faham tak perasaan tu? Dengan register kelas yang tak wujud nya bagai, kelas takde venue. Siyes menguji kesabaran. HAHA. Takpela. Kenangan itu semua. Senyumm. 

No comments: