Hangout.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

Nak melayan kecewa lamalama pun macam mengada sangat je. Nak menangis pun bak kata Zati, "Benda dah lepas." Takpelah. Just fine.

Tapi, still mengganggu keghairahan nak sambung next sem. Hummm.

Okayy. Minggu ni kan aku kononnya busy habiss an. Since jadi fasi tu, pastu Isnin je lepak kat rumah, then hari Selasa bertemu gang BBK. Oh ya. Bak caption aku kat Insta, "Kalau gather, tak pernahnya nak cukup." Since lepas SPM senanya. Masa SPM tu memang cukup je korum. Bila buat gathering, susah nak cukupkan. HUHU.

So, kitorang ber-Gamatisme kat City Square.


8 orang ya. HUHUHU. Dahsyat betul. Tapi lagi 2 tu makhluk asing. HAHA. Adik aku dengan anak buah Aryn.

Cerita tu genre psycho thriller. Tapi, not bad. cuma aku tak sepenuhnya puas hati la. But then, overall is fine.

So, gang BBK ni normally luarannya nampak macam sopan lagi ayu gituu. Pastu nampak diam je. Tak tau bila dah bergabungdan just ada kitorang je kat satusatu tempat tu.. Memang hancusss ahh. Kecoh macam hapee. Sampai adik aku cakap, "Semua gilagila. Masuk air." HAHA. Itu kitorang~ Even dah jadi orang penting Form 6 si Senah tu. Pengawas hokayyyy. Semua makin cantik dan menawan. HUHUHU.


Muka Yana dapat nur yang overdose nampaknya. HEHEHE.
Baju aku dengan Aryn sama. Sebab beli kat TS. HAHA. Tak plan nak sama pun okayy.
Senah and Memai, jadi hakak Form 6 terbaik tau? 
Zue, diet sikit. Makin bambam ehh? HAHA.

Mel, Aina, Anum, Az, Eqa, Fana, Thiah, Hudaa. 
Bila lagi tah nak jumpa korang ni. Humm. 

Aku dengan adik aku memang ngok gila. Almaklumlah, gua dah lama tak naik bas kat JB. Adik pulak memang tak pernah naik. Tersasau sampai Larkin dah. Bongek. -_- HAHA. Pengalaman okayy..


Malam tu, Akmal dengan Fazz plan nak tengok wayang esoknya.

Dalam group GBS. So, dah ajakajak semuanya.. Aku pun diajak sekali. Memandangkan hari Khamis dorang last day kat JB sebab paper last, dorang plan nak outing bersama lah kan.

Aku ingat Fazz ajak aku tu just ajakajak ayam je. Rupanya Akmal PM aku ajak sesungguh. Jadinya mengikutlah aku. Nasib pun sebab ada Uki. Kalau takde, memang taklah nak dapat join. Tapi Uki pun tak tau aku join masa tu. HAHA. 

Pergi Danga City Mall sebab dorang nak beli buku. So, aku ni sebab dah plan nak pergi dengan adik aku, haritu just survey jela. After that, gerak KSL sebab nak tengok movie. Nasib baik lah kan dorang ada paper esoknya, kalau tak aku rasa sakan lepak sampai pagi. 


Sakan tak? Cerita Spy.

Cerita ni sumpa best. Diskriminasi. Maaf tak elaborate. Malas.

After that pi Sayam kat Stulang. Ngeteh.

Mulanya aku tak rasa yang aku ni seorang yang manja. Tapi bila aku berdepan situasi malam tu, aku tersedar yang aku ni manja, tapi tak obvious. Nasib lah Uki sanggup paksarela layan. 

Terkemutkemut aku dalam panggung tu sejuk habiss. HAHA. Ya. Uki pun sama. Dan saat itu aku sedari bahawasanya baka kitorang ni tak tahan hawa sejuk rupanya. Tapi untunglah dalam panggung dia selubung dengan sweater Afiq. Aku je menggeletar. Hummmm. 

Malam tu lepas hantar aku, dorang tak dapat masuk U. HAHA. Semua disebabkan pagar dah tutup. Hamekkaww~ Menerawang lah dorang sampai 4 pagi. Nasib baik hostel aku ni rumah.

Yup. Fazz balik Perak malam semalam. Tapi, she's injured. Jatuh kat Larkin petang semalam. Teruk gak la. Berkerusi roda naik KTM sampai KL. Syafakillah Fazz. Nasib Akmal temankan sampai KL. Okayy lah. Malam ni Uki pulak balik dengan Syifaa. Sir 'ala Barakatillah. Lambat lagi lah nak jumpa korang. Cuti sakan ahh korang ann. HUHU. Aku pun nak gerak jugak. Tapi nak sambung sem. Bukan cuti macam korang. SobSob. 

Kalau ikutkan, hari Khamis nak gerak pergi DCM, nak round BBW. Tapi kebetulan PakCik Ucop pulak sampai pukul 5 pagi tu. So, malam tu, ronda sekeliling bandar JB lah jawabnya. Tapi, sunyi. Cuti sekolah gamaknya. So, orang ke kampung. 


Aku baru nak sweetsweet dengan adik amek gambo berdua. Tapi, semua gambar rosak.
Ni je paling okayy. 
Boleh lah. AcahAcah ada orang ketiga. Hummm.


So, here's PakCik's family.
Bila tah aku nak gerak Lanchang ni. Mungkin lepas aku dah masuk Gombak.
Lanchang ke Gombak 45 minit je. Yeayyy!
Nanti kakak mai na. Tunggu ja.

Sebab tu buku aku tak terhabis. Herrr. 

No comments:

Post a Comment