PISMP 2015.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

Well said. 29hb Mei merupakan tarikh keluarnya semakan untuk tawaran IPG 2015. Aku kan salah seorang pemohon. So guess what?

Oh ya, by the way, untuk semakan boleh klik sini


Jodoh Fieza dengan IIUM sangat kuat. 
Ehh? Ke jodoh kat IIUM? Okayy LOL.

Malam tu, PS ada bagitau, tak rasa sayang ke struggle setahun lepas tu nak tinggalkan? Yeah. She deserve to be in her course. HAHA.
Bak kata Pypa, mungkin UIA lebih memerlukan aku. 
Bak kata Husna, mungkin UIA akan bantu bagi apa yang aku nak sebenarnya.
Mungkin ikatan untuk aku tetap bersama AvantGarde masih utuh. 
Mungkin rezeki kau kat IPG takde sebab rezeki kau kat UIA ja, kata Paein. 
Parents cakap, takpe, rezeki ada kat manamana.
Lagipun, aku okayy. Mungkin disebabkan aku pun berat hati nak tinggalkan UIA. Mungkin. 

ALLAH's plan always the best! 

I want to go to Fit Johor badly. But.. 

No comments: