Ya Bunayya.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

After bermalas-malas dan puas bercuti sampai Selasa, aku decide nak follow Ainur join Program Ya Bunayya ni. Husna lah yang promote. But, at last, dedua tokleh pergi sebab ada hal masing-masing. Kalau ikut niat asal aku memang sebab nak follow dorang je. Astaghfirullah.. Niat pun dah tak kena tu. HUHU. Tapi, bila aku fikir balik, perlu ke bergantung pada orang. Well said, pergi jela. Gain experiences babeh. Maka, terjadilah perjalanan aku memergi ke PPR Damansara untuk melaksanakan amanah yang telah diberikan. Walaupun muka ni antara sister yang paling lambat. Orang pukul 7.30 berkumpul, aku still merengkot atas katil.

Ya. Pagi tu memang tak tahulah angin PokCik Guard yang tetiba kenapa tah dengan dia. Tapi yang paling aku tak faham, aku memang gila positif sebab still mampu nak tersenyum and said, "Takpela". Dan, fakta lagi satu, aku ni sebenarnya tak suka nak handle budak apatah lagi yang macam tadi tu, nakal dia, Nauzubillah.. Tapi, aku masih dapat mengekalkan senyuman yang menawan, *cewah* kepada semua bebudak tu. Padahal biasanya memang makan badi aku je. HAHA. Ni mesti kes aku duduk rumah Cik si Paein kat Ampag dok melayan Adam tu buat aku tabah dengan bebudak. Haaaa. Mungkin jugakk.

Tahniah lah kepada Fieza. *tepuktangan*

Tahniah jugak merasa oegang mikrofon kat depan. First time kott. Gabra tak hingatt. HAHA. Tapi takat tanya satu soalan je pun. HewHew~ Tapi, satu improvement pe untuk aku. Aku yang tak pernah pegang mikrofon berdepan cemtuh.

Thanks to Husna for inviting me. Thanks to Afiqah jugak sebab bagi peluang untuk join. Thanks PokCikPokCik Driver yang sangat happening. Aku nak lelap mata pun tak boleh asyik gelak je dengan dia punya lawak yang tak sampai tu. HAHA.

Nah. Brothers Sisters yang menaburkan jasa.  

Daeng tanya, "Best program macam ni?"
"Bestt."
Tapi..

Tapi, sedihnya sebab sekejap je. LagiLagi bila kita tau kemampuan budak tu takat mana je. Rasa nak bawak datang sini, polish dia sampai boleh. Sokayy. Hope adik tak berhenti sekerat jalan kayy? Till we meet again.. 

In Sha ALLAH.


"Takpe Fieza, praktis ajar anak."

Ciss. Kurengg. HAHA. 

So, here's..




Most of the gambar merupakan ihsan WhatsApp. Malas nak masukkan gambar kamera sendiri. Gegor je lebih. 

Lawyer Criminal. 
Inspiring kott. Huwarghhhh..

So, this weekend, inilah aktiviti aku. Tak pernah sunyi weekend aku rupanya. Almaklumlah, semalam MidTerm IRK. Okayy. Jangan tanya. Tak pernah okayy. And, Khamis ni IGA untuk Arab. Semoga Section 322 LQM0616 mampu lakukannya. Bi taufiq wan najah. In Sha ALLAH.

No comments: