SPM.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

Throwback jap. Dulu masa aku nak ambil result, gigih check SMS dulu sebab taknak terkejut masa ambil slip. Tapi end up nya terkejut jugak sebab subjek yang aku atur dapat B tu majority dapat A dan subjek aku confirm boleh dapat A tetiba dapat B. Kau rasa perasaan tu? HAHA. Tapi tu waktu itu. Sekarang aku dah determined. Aku tak cakap result SPM tu kau boleh campak masuk tong sampah then tutup. Tunggu orang kutip sampah ambil and bawak pergi pusat pelupusan. Dan aku tak juga cakap kau kena proud of your result and berpegang padanya. Cuma, it just part of colours in your life. Trust me.

*
*
*
*
*

Tahniah kepada junior. Especially junior kat SMKAJB yang jumlah berganda daripada batch kitorang dapat straight A. Well said, tahniah for 12 of you. Yang lelain pun tahniah jugak! Enjoy your moment.. Tolonglah habiskan masa korang bersama sebelum masingmasing masuk U. Nanti dah masuk U, susah nak jumpa. Andd.. Junior kat Permas pungg, Tahniah. Korang tetap membanggakan sekolah, parents, cecikgu and diri korang sendiri. 

Actually aku tak berani nak tanya cousins aku punya result. Takpela. Malas nak push. Esok lusa pun boleh tanya. 

Sekali lagi tahniah untuk SMKAJB for these,



Gegambor ihsan WhatsApp je~

By the way, nak inform jugak Permas dapat ranking nombor 7 seluruh Pasir Gudang. Tahniah sesangat. 

Tetiba rindu Ustazah, Cikgu semua. Bilakah akan bertemu. Hummmm. 

Oh ya. STPM-ians pun tahniah jugak. 

Okayy. Sumorang dah boleh move on cerita pasal masa depan nak ambil course apa, masuk U mana. Okaybai.

No comments:

Post a Comment