Mengubat Lara.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

EhemEhemmm.

Sepatutnya minggu ni balik Kedah, tapi kena cancel last minute. Ingat kalau Mak tak jadi balik, nak balik JB sebab rasanya lepas ni takde dah cuti panjang. Almaklumlah kelas hari Isnin satu je. Humm. Macam boleh skip je. Heeee. Tapi malangnya nasib diri ini yang ditinggal sendirian di KL. Ya. TerimaKasih sebab berjanji. TerimaKasih jadi the great planner ever in the World. TerimaKasih buat aku macam ni. TerimaKasih buat aku tawar hati nak jenguk family aku sendiri. TerimaKasih buat aku hilang selera nak balik JB lagi lepas ni. TerimaKasih sebab pengalaman ini mengajar aku erti Sado yang sebenar.

Ouch.. Mata masuk habuk.

So, sebagai pengubat duka lara, aku pun membawa diri ke Mid Valley. Berseorangan. Lagi. HewHew~ Rasa diri ni macam loner pun ada sebenarnya. Tapi, who cares? HAHA. Dan.. Aku buang masa kat GSC. Tengok Chappie. HEHE. Jujur gua menangis tengok cerita tu. Sedih kott. Dan bila kau sengsorang, kau akan analyse cerita tu daripada view yang berbeza. Ya. Banyak hikmah yang aku dapat di sebalik movie tu. Maybe sebab aku pun tengah serabut kott. Tu yang senang je nak relate-kan semua benda.

Malam tu merantau ke AC. Kena goda dengan Partner in Crime suruh tidur bilik dia. Yela. Asyik dia je merantau ZC nak teman aku. KahKahKah.

Sabtu pagi kejang kaki jenjalan kat Jalan TAR dengan PiC. HAHA. Biasalah aku, tempat normal bak pergi, MUAZ jela. HUHU. Petang tu terus pergi Seremban. Yihaaaa. Sebab Chaq PiC buat Birthday Party cucu dia. Oh ya. Such an exclusive Birthday Party kayy. HAHA. Happy 5th Year Putri Syaza Umairah.

Putri tak sihat masa tu. Sebab tu muka kitorang yang happy terlebih. HAHA.
TerimaKasih sayangku kerana memberi ubat untuk kedukaan ini. Dahla bagi paracetamol masa migrain aku datang. Ni bagi paracetamol untuk hati yang bengkak puleee. HUHU. Sayang hang PiC-ku. Memang menori terindah barangkali bila dua hari ponteng kelas ni. HewHew~ Ahad dengan Isnin malam ni stay rumah Cik dia pula. Entah kenapa hati terlarang untuk pulang ke CFS.

Dahla nak exam Sabtu ni. Mengundang sungguh minah berdua ni kan. HEHE.

Dan. Memang bersyukur sangat dan rasa miracle pulak bila banyak nau kelas nak cancel haaa. So, kalau ikut perkiraan hamba, cuma 2 kelas jela yang hamba tak hadiri sepanjang 2 hari ini. Wuhuuu. Kalau ikut hati, nak je teruskan cuti sampai seminggu, tapi, yela. Tanggungjawab still menunggu. Gagah la cari masa nak balik dalam keadaan yang tak suspicious. HewHew~ Nasib baik hari Selasa ada pasar malam. Haaaaa. asa ituwww la kami nak bebuat masuk CFS, kengkonon baru balik pasar malam. Tapi, yela.. Dah macam Running Girl rasa tadi. By the way, Alhamdulillah.

Hamekawww. Aku ni sekali dah jadi Law Breaker, memang level tertinggi punya nak buat hal. Masha ALLAH. Janganlah contohi.. Ini semua disebabkan aku kecewa mungkin. HEHE.

No comments: