Menghitung.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

Just want to let you know. This is the 600th post. Yeayyy! Dah 600 entries dah dalam masa 5 tahun ni. Wahaaa. 5 tahun rupanya. Bisa masuk ke taska blog saya.. Okaybai..

Semalam teman Mak pergi sekolah adik. Ada PIBG. Lelwz~ Kenapa aku terlibat dalam situasi sebegitu? HerrHerrHerr.



Sekolah yang sepatutnya menjadi sekolah aku masa Form 1. Teringin jugak masuk sekolah ni dulu. Sebab aku suka design sekolah tu. I mean, seni bina. Haaaa. Macam kondusif dan macam kolej. HAHA. Tapi, malangnya masuk jugak sekolah Permas Jaya ituww yang tua 1-2 tahun daripada aku usianya. LOL!

And, sepatutnya hari Ahad begini aku sudah berada di CFS.. Tapi malam ini. Yeayyyy. HAHAHA.. Weii. Esok aku UKCG kott. FehhFehh. Berpeluh. Harap berjalan lancar. Okaybai. 

Menghitung jam kala ini. Jangan overthinking tokleh tidur sudohhh. Berattt.. 

No comments: