Hujung Minggu.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

Dah beberapa hari ni sebenarnya migrain datang balik. Since Jumaat senanya. Entah apa tak kena tahh. Tapi gigih jugak tu nak keluar bagai. HAHA. Siap travel pergi Seghomban kott. Haaaa.

Seriously, kalau seminggu aku habiskan cuti kat rumah Chaq a.k.a. MakLong Partner in Crime aku tuu, memang daripada 45kg boleh naik 55kg dah rasanya. Asyik makan je kerjanya. And tahniah jugak kat aku yang mengamalkan konsep Cik dia, “Kalau malu, lapaqqq…” Well said, dah 3-4 kali jumpa Chaq dengan MakCik dia, segan tu macam kurang sikit la kan. Padahal cousin sedekat-dekat Ampang tu taknak pulak pergi rumahnya. PakLang yang duduk Bangi tu takdenya pulak aku nak ziarah. Cousin kat Putrajaya takdenya pulak nak contact. Haihh Fieza.. Sedara orang pulak kau rajin bertandang. HAHA.

Bukan apa, aku selalu tengok mereka ni busy. Selalu ada hal. Kang bantut hal sebab aku. Kang aku datang duduk dengan bibik je. Kan tak best cenggituh. Lagipun aku ni kaki try an error kott. Kalau aku rajin, takde benda lain nak buat, ajaklah aku.. Berbekalkan GoogleMaps, pasti kita akan sampai ke destinasi. HewHew~ Muka aku lah ni muka pemberi direction.



Planning asalan tu, nak shopping sebenarnya. Segala stok dah di tahap kritikal. Tapi dah alangalang keluar, mampir la ke Seremban. Sekali-sekala mengubah haluan angin untuk jejalan. Apa salahnya kan? Haaa. Gituu.

Tak tau kenapa kanak-kanak tu gembira sangat tau sampai dia cakap, “Hang yang kena qisik, aku yang happy semacam. Awat tak tau..” Takpa beb, asalkan hang happy, aku okayy ja. Betapa rindunya aku padamu.. Susah nak jumpa sekarang, harap kelas IRK dengan ThinkingSkill je.

“Bila tahun nak study MUET wehh? Sabtu ni kott exam. Gilaaa.”

No comments:

Post a Comment