Merindu.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

"Aku rindu FiezaSudin yang dulu."

FiezaSudin yang dulu? Heh! Dulu?

"Ya. FiezaSudin yang dulu. Yang tak macam sekarang?"

Yang entah hapehape tu? Yang macam tu?

"Bukanlah. Bukan yang tu."

Habis tu?

"FiezaSudin yang sado. Yang senang nak sangkal tentang perasaan. FiezaSudin yang tak mudah lemah dengan soal hati. Yang susah nak terbuai dengan perasaan."

Ohh. Yang tu.

*
*
*
*
*



Mencari diri sendiri?

HAHA. Kusut betul rasa.

Secara jujurnya memag sekarang aku tewas. Kecundang. Makin kuatkan hati ni, makin aku terhenyak. Makin..

Dan. Tertanyatanya, mana perginya semangat aku yang dulu? Kenapa sekarang ni cepat sangat aku terleka?

Senangnya seorang FiezaSudin ini perasan sekarang. Kat mana kau guna ego kau? 

Rapuhnya hati. 

Selamat Berjuang mencari FiezaSudin!

Tetiba melayan perasaan. Takpe. Aku yakin aku mampu lalui. ALLAH ada kan? *kenyitmata*

No comments: