Kepunyaan.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh..
Epal dan Pisang sekalian.

Kerana hati ini milik ALLAH dan aku hanya meminjam.
Kerana perasaan yang dikurniakan jua milik ALLAH yang meminjamkan.
Kerana hati dan perasaan hanya ALLAH yang memegangnya.
Kerana hati dan perasaan diberi pinjam kita wajar menjaganya seelok mungkin.
Kerana ianya pinjaman, suatu masa perlu kita pulangkan dengan sifat asalnya.
Kerana hati ini kepunyaan ALLAH semata.

*
*
*
*
*

Ya. Aku tau ramai dah tau aku dah kena risiked. LOL! Zul ajar aku rosakkan English. HAHA. What ever it is, I'll forever stick with my answer which is no. Look babeh, I've brother-zoned him kott. Plus, keputusan tu bukan keluar daripada mulut dia. Tapi daripada nenek dia. Haaaa. Entah-entah dia taknak ke apa an. *emojimukareleasestress*

Dan.. Dalam banyak-banyak tweet and WhatsApp, ni paling win.


HAHA. Indeed. ALLAH je yang tau. Tapi, ALLAH juga tau siapa yang bertakhta. Amboiii. AipAip.

Sorry sebab tak terima. Senyummm.

Esok malam nak pi Seremban. Rumah MakCik Partner in Crime aku. Yuhuuu. Berjalan ajee kerja. Hesyhh.

No comments: