Jumaat yang Penat.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

Nampak tak aku busy sebab Jumaat lepas tak sempat nak ngapdate?
Busy kalah menteri. Cehh! Pastu Jumaat ni baru nak ngapdate. HUHU.

Cuti Midsem yang agak la berkualiti tapi tak berapa kualiti sangat. Ya, merasa la makan kuih bulan ke kuih bakul. Yang cemtu la.

Hari Jumaat tu aku exhausted habisan sebenarnya.. Seawal 8 pagi dah get out from house. HUHU. Pergi merasai experience proses cendawan kat Sungai Tiram.


Lepas Sembahyang Jumaat, berkejar pulak pergi AEON Permas Jaya. Haaa. Musyawarah katanyaa. Haaa. Kalau jadi kenyataan, In Sha ALLAH, aku share. Sekarang dalam proses perbincangan. Gang-gang KAA 09-11 ni.


Rindu bertamu rasanya. Tengok mukamuka yang masa lower form dulu macam kekanak, and now, nampak mukamuka Mahsiswa/Mahasiswi di situ. Jelas terpancar tuu. HUHU.

Dan, terima kasih kepada seseorang kerana membelanja Burger Bakar dan menghantar aku pulang ke rumah.

Aku balik KL Sabtu malam kott. 12.30 tengah malam. Humm. Ni semua gara-gara tiket habis. Terpaksa korbankan jiwa dan raga. Dannn. Aku kena cirit-birit teruk Ahad lepas. Tak taulah makan apa. HAHA. Okayy. 7hb MUET. Okayybai.

No comments:

Post a Comment