Mood Switching.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

Ahad ni nak daftar Sem 3 dah. *menari*

Tak tau kenapa tak sabar tapi tak excited.

Such a very messy starting for 2015.

Lepas sehari, sehari aku nak voice out pendapat aku on all the issues that come out. Starting daripada isu banjir lalalalala bagai sampaikan kes Charlie Hebdo, haaaa... International sangattt. Termasuklah yang sangat hangat diperkatan kes retis Korea tu. Fuuuuuu. *tiuptudung*

Syaitan sedang bergembira dengan kemalasan seorang FiezaSudin.

Ya. Kemalasan aku mengatasi segalanya. Walaupum hakikatnya banyak yang aku nak hamburkan. Tapi, entahlah.. Biarkan jela aku simpan sendiri pendapat aku tu. Cakap sengsorang depan handphone. Biarkan jela handphone tu yang jadi pendengar setia setiap bebelan aku. Sebab kalau aku cakap pun dia dengar je, tak akan betah, tak suruh aku diam, tak bangkang pun. HAHA.

By the way, semalam adik dah start sekolah. Okayy bosan. Kalau tak pepetang boleh merempit. Haaaa. Advance kauu. Adik pro dulu before aku. Tengah belajar merempit dengan dia ni. Terima Kasih adinda sayang Muahhhh.

*sigh*

Susah kalau kita nak bersuara lebih pun. Duduk diam pun kena. Kesimpulannya?

No comments:

Post a Comment