Membaca Jambatan Ilmu.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

Jumaat lepas, aku menerawang ke KLCC. Tujuan utamanya sebab Mocking Jay. Yela. Khamis tu punya beria group batch Sekolah men-jeleskan wargawarga kami ni, especially yang kat CFS nilah. MentangMentang Budak Matriks still cuti, gasak la korang semua ber-Mocking Jay, ber-bowling bagai ehh? Makanya, hari Jumaat tersebut, kamikami ni pun dengan gigih, pergilah. Well said. Kitorang jumpa gang DQ. *jelirlidah* HAHA.


Dan selepasnya. Kitorang menyerbu.. MAPOBA. Naik juling mata.. 

Kalau aku kaya, semua aku nak beli.. Haihhh. 

Nak tunjuj bakat edit gambar. Armatur. Kbai.
Dan sebenarnya hari Ahad tu pun aku gigih pergi jugak. HUHU. Sebab teman classmate. Dia nak pergi Book Fair Popular kat Viva Home. Tapi tak tau kat mana. Well. You know FiezaSudin. GPS ade, GoogleMaps ade, pakai Public Transport je kott. HAHA. So, Alhamdulillah..


Tak penuh bakul lagi. MasukMasuk je, pehhhhh! Kitorang terjah Mystery and Trailer punya section je. Satu buku RM5 je. Ingat senang nak dapat buku English harga macam tu? HAHAHA. Tu kalau tak baca tak tau la kan. 

And, dearest classmate. Aku dah cakap Buku Fixi best. Kan? Haaaa. Terima Kasih sikit kat aku sebab influence kau baca. Pisyo(Y). 

Oh ya, ini pesanan daripada penaja. 

No comments:

Post a Comment