Jatuh Bukan Kalah.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

HewHew~

Sekembalinya di CFS.. Memang kuranglah masa nak ngapdate. Ecehh konon. Daaaa.

Result?

Errr. Hummm.

"Tak cukup makan."

Ini serius! Jangan nak cakap aku memain ke apa. Kalau okayy sikit, aku akan jawab "Cukup makan." TakeNote! Ni kes tak cukup makan. Faham kan? Thanks.

Feeling?

Tipu la kalau dengan result macam tu aku boleh fefeeling duduk atas bangku, tepi pantai kat Coutry Garden tu. Ambil angin. Sambil berkata, "Alangkah Indahnya hidup!" Mustahil la. Tapi, sekurang-kurangnya aku tetap tanamkan dalam hati, "Babe. Bersyukur." Alhamdulillah dengan result macam tu.

By the way, tahniah kepada mereka yang dapat the best result. Anyway, member UiTM yang dah pun dapat result, tahniah. Ada yang dapat Rata 4. Haaaaa. Tahniah! Kau banggakan batch Qlomenc. ThumbsUp!

Terima kasih kepada Mak, Ayah, Adik, sahabat-s yang bagi support. Menjadi penasihat aku, kauselor tak berbayar. Menahan setiap 'tapi' aku. Melayan setiap luahan aku. Kering air mata jugakla menangisi result tu. Tapi. Bila fikir balik.. Kau hidup untuk result ke? Boost balik semangat! Waaaaa.

Dah 5 hari kat bumi CFS. Bilik kali ni level up kauu Jahhh. Dahla hujung blok. Haaaa. Makin kurus la aku nampaknya. HAHAHA.

Roommates?
I feel that I'm in SMKAJB right now.

Why?

Because they're. Alaala batch 96 SMKAJB katanya.. Tapi bertiga jela.

Aku dan sakitrumah (homesick) tak mampu dipisahkan.

Pisyo(Y)

On the way pi KL Sabtu aritu.

No comments: