Asyura.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

Selamat Hari Asyura.


Selamat Berpuasa kepada MerekaMereka yang berpuasa. 

Dan, bersempena hari mulia ini. Aku tau dah terlambat tapi selagi belum habis paper terakhir SPM, aku rasa aku masih boleh mengucapkan Selamat Maju Jaya for all SPM Candidates. Khusus sekali untuk cousins aku, Hanis and Syafiq. Ada lagi tak sedara-mara aku? Entah lah. Lupa. HAHA. And for those yang pernah menjadi junior aku kat SMK Permas Jaya. Tak lupa juga kat Taman Molek. Well. Taman Molek tu part of mine jugak kott. Last but not least, TamanBiru (Skyparkz) *Sorrylah kalau salah eja. Like I care then. Well. Even macamacam yang kita hadapi last year, ambil ibrah ye? Khusus kepada adikadik dorm R.A. 2013, adikadik Usrah, S/U Unit Prep. Apaapa jela yang aku pernah kelolakan untuk korang atau lead korang. Dan kepada Warisan Al-Khawarizmi, anak didik Encik Zhariff, do the best for Prinsip Perakaunan. Bangga kejap sebab jadi satu-satunya kelas Akaun kat situ. 

Teringat tahun lepas. Korang mampu iring kitorang sampai masuk dewan. Tapi sayang.. Aku tak mampu iringi korang saat ini. Senyum..

Study lah ikut cara korang. 
Tapi jangan jadi hamba dunia. 

Belajar kena ikhlas. 
Kalau korang nak dapat markah high class.

Percayalah cakap aku. Even kau laburkan sedikit sahaja tapi kau sertakan dengan ikhlas. Kau mampu peroleh hasilnya. Waaaaa. Kbai.

Pisyo(Y).

No comments:

Post a Comment