Merayap.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

HewHew~
Adelah dalam seminggu jugak aku nak update, tak ter-update jugak.  Kononnya sibuk mengalahkan menteri. Kononnyalah. Takdelah sibuk sebenarnya, tapi dek kerana cuaca yang tak menetu ni, sekejap panas, sekejap hujan, jadi, diri ini demam, batuk, selsema, sakit tekak.. Amekkaww pakej. Ni pun still dedor. Membebl adik aku beberapa malam lepas.. "Bahang betul la tidur sebelah Kakak ni." HAHA. Ampun Adik. Ampun..

Tapi, dalam tak sihat ni kalau bab merayap, tibatiba jadi sihat. Haihh.. So, Selasa baru ni, gather dengan Aryn and Fana. Sebab memang dah janji nak jumpa. Dan sebab yang lain masih dengan PSPM. SobSob. :'( Yela. Nanti aku dah daftar Sem 2, korang baru start cuti. Memang best macam tu. Takpela. Aha.

Daripada TC ke CS. Gila kau.. Sebab kat TC takde cerita OUIJA. Dengan demamdemam tu, menggagahkan diri ke CS jugak. Semata demi OUIJA yang tak berapa nak seram tu. *mukatakpuashati* Better than Annabelle. HAHA.




Sabtu lepas gather dengan ex-SMKAians. Haaa. Tapi, padahnya kalau plan tanpa melihat kalendar. Memang kitorang tau Maal Hijrah, tapi tak tersangka semua pusat hiburan di Johor (or maybe just JB sahaja) ditutup. Jadi, impian hendak menonton wayang memang dibubarkan. Wahaaa. Hikmahnya, aku dapat tengok dengan Kekanda dua orang kat atas tu. Haaa. 

Memang Sabtu lepas kitorang berjalan-jalan. Memang truly berjalan. Berjalan. Dari CS pergi Plaza Rakyat lepas tu pergi Galleria, masuk UTC sampai Rooftop, then pergi Danga City Mall. Dari DCM tu pergi CS balik sebab nak ambil bas untuk terus balik rumah. Wahahaha. Amekkaw. 

He really asking for my punch. Maybe.



Sepatutnya ade lagi sorang. Tapi, last minute tak boleh join. Homaii sedih.

And, down gila aku dengan score bowling dengan dorang. Sebab the day before aku hang dengan mereka ni, aku main dengan adik aku and score agak okay. Tapi, sekali fight dengan dorang.. Heh! Hancusss. Even dapat score 119 pun kena bahan dengan adik, imagine aku score 53 je. Siap kena post kat wall FB lagi. Kurengg punya adik. Anyway guys, thanks for the day. Bila la nak meet up lagi? I mean by, "Any reunion for our batch?" Perhaps one day. Sebab aku tak dapat join reunion haritu. ^^

Well. Jumaat lepas pulak, teman Mak pergi DCM. Belajar buat handbag, purse and all that guna Mesin Jahit yang Mak beli tu. Dan. HAHA. Aku nak join sekali? Hummm. Sila fikir dua tiga kali. Wahahaha. Aku dengan Adik merayau je satu DCM. 


So, these what I've done during my Semester Break. 

Amboii... Merayap je. 
Pisyo(Y)

No comments:

Post a Comment