I Want To Touch a Dog.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

Wahaaa.
Kontroversi sungguh tajuk post. *tutupmuka*

I know that everyone know bout that. Dekat One Utama. Wahaaaa.

Tibatiba aku terfikir, adakah disebabkan ini,

" Bergomolan dengan khinzir itu adalah lebih baik daripada bersentuhan secara sengaja dengan wanita yang bukan Mahram. "

Ohh. Khinzir dengan Anjing tu sama je level dia.
Najis Mughallazah.

Nowadays..

Macam-macam nak di-trending-kan.
Dah kenapa?
Octoberfest nya lagi..

Malaysia, what happen?

Yes I know.
Daripada pegang bukan Mahram, better pegang anjing kan?
Tapi jangan jadi kurang cerdik.
Perlu ke nak hapload bagai kat Insta? Perlu ke nak buat fest? Hummm.

Itu pandangan aku.

So, here's some of other Ustazs opinions.



Dan teringat kat PakLong.

Dia bela anjing jugak.
Sebab kebun selalu kena gondol dengan Babi Hutan. So, anjing tu kira nak jaga kebun dia lah. Nama dia Kopi. But still, none of us pernah sentuh dia. Bagi makan pun letak jejauh je. 

So, please. Unless kau tu Veterinar.

Dan jangan nak guna istilah " Baik pegang anjing daripada pegang ajnabai. "
Kaki nak? Jangan sempitkan pemikiran tu. 

1 comment:

Anonymous said...

amboi garang :D