Syukran Ya Rabbi.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

Alhamdulillah.
I've settled my Syafawi. Herr. Tinggal Speaking je esok.
Lepas tu, tinggal EPT, APT and final.

Tidakkk!

Cepatnya masa berlalu. TupTup dah nak final dah.

Rasa macam baru je habis minggu ta'aruf.

All the best for all. Kengkawan kat semua U seluruh negara, do your best.

Break A Leg!

I've done with my Syafawi. Wiiii..
And, Alhamdulillah sebab ade Short Sem.
Rupanya beberapa groups untuk course Law tertinggal masa Auto Registration haritu. 

Well. 
Mestilah aku cuak. Study Plan mengatakan kami wajib ade Short Sem kott. Pulak tu, aku nak buat ape je kat rumah cuti lelama? Untuk bekerja, memang aku malas. Herrr. 

By the way, regarding to my previous post..

Aku sangatsangat bersyukur kerana ALLAH benarbenar memahami isi hati makhluk ciptaan-Nya ini. 

Allahu.
Touched.

Berterima kasih kepada Classmates roommate aku yang memang buat roommate aku rasa bersalah untuk pergi Talk semalam. 

" Untuk apa menangisi dunia? Lebih baik tangisi akhirat. "
" Kalau dah berniat nak pergi, lebih baik pergi. Nak kejar ilmu akhirat kan? "

And so on. Yang sama waktu dengannya.

Jeans vs Shawl.

Aku cuba hayati. Ya. Ni, mesti ala-ala Baju Melayu vs Baju Kurung. 

Niat asal memang taknak pergi sebab risaukan Syafawi yang tak revise lagi. Tapi, mengenangkan roommate yang berbelah bagi nak pergi, so, aku offer diri nak teman. Sambil nak ceduk juga isi-isi yang disampaikan.

Once Ustaz Nidzam start je..
Semua tuh ibarat menikam-nikam ke jantung, jiwa, hati, paru, limpa dan sebagainya. *Hiperbola melampau.

It supposed to be Shawl, not Skirt. Sorry.

Boleh cari buku " Bolehkah Bercouple? " written by Ustaz Mohammad Nidzam Abdul Kadir for more information. 
Lecturer UIA PJ youuu. 
Talk dia is best enough.

Terima kasih kepada penyoalpenyoal sekalian. Terasa bagai diri ini yang menyoal soalansoalan tersebut. 

Alhamdulillah. 

Mungkin tidak semua yang menyelubungi fikiran ini terjawab, tapi, masih dapat membantu diri ini. 

Terima Kasih ALLAH!

Kerana, tanpa ALLAH yang menggerakkan hati ini, maka tiadalah diri ini terdaya memergi.

No comments: