Tak seberapa pun.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

" Skema sangat kenapa? Turun bawah yang dekat tu pun nak pakai stokin. "

Let me ask the sarcastic question.

" Apasal nak bersungguh sangat pakai tudung turun bawah? Kan dekat je. "

Confirm aku akan ditembak dengan jawapan yang bertubi-tubi.

" Aurat lah. "
" Kan ada ajnabi. "
" Tudung tuh semestinyalah kena pakai. Aurat lah rambut tu. "

*Bunyi guruh*

Meh sini kita betulkan mentaliti yang semakin punah dan rosak. Malah di tahap yang membimbangkan.
Allahu.

Awak, tau tak aurat wanita Islam merupakan seluruh anggota badan KECUALI muka dan tapak tangan.

Ehh? Ade ke kaki?
Oh no!
Tiada!

So?

Fikir-fikirkanlah.

Khusus untuk diri ini sendiri.
Untuk ingatan.

Pisyo(Y)


No comments:

Post a Comment