Meronda.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

Memikirkan bahawasanya outing ini tidak kesampaian dek kerana ramai yang tidak memberi kata putus. Ramai tak confirm gitu. Dan pada klimaks nya ramai tidak dapat menghadiri outing ini. Hanya 4 insan yang berupaya menghadiri outing ini. Outing tanpa tujuan hakikatnya. Tanpa perancangan hendak ke mana. TC ke CS ke.

Jutaan terima kasih kepada Eqa, selaku driver kami bertiga.
Well~ Appreciate sangat. Meskipun hanya kita berempat. Tanpa ditemani BBK yang lain. Tak mengapalah. Tak mengapa. Kami tetap riuh. Eh?

Faham. Masing-masing sibuk. Masing-masing ada komitmen. Ada yang kat asrama, kerja, ada hal. Kami faham.

*
*
*
*
*

So, it begins.

Aryn.Eqa.Fana.Fieza
From Restoran Mohamad Khan.
To Bakar Batu.  Visiting Colleague-mate Eqa, Kak Dayah. Baru lepas bersalin. Double chin baby tu.
Dataran Bandaraya JB for YouthCollective. Banyak barang Johor la kan. Haruslah. -___- Tudung memurah, tapi tak menepati cita rasa aku dan Fana.
Heading to CoutryGarden. Sekadar mencuci mata melihat panorama alam.
Menanti Eqa dalam kereta sementara beliau menghadiri Jemputan di Kempas. Yela, mana boleh pergi kalau tak diundang.
Setelah puas Aryn memujuk dan merayu. GlulamGallery destinasi seterusnya. Gua nampak Mijan. Ya. Nuyin. Ameer. Wafiy. Eh? Macam sesuatu. HAHA.
Mengisi perut dengan SupCendawan. Wah!
Berjimba sebentar di rumah Fana. Pisyo(Y)

CountryGarden. Bak kata Fana, "Pilot" amekkan gambo. Padahal Guard je pun. -___-
That Sudin really cannot go. 
Glulam. Gelulam. Gulam. Ulam. Galam. Whatever it is. Permasian United. Mijan(Cameraman) pun.

Sayang outing ini.
Bak kata Eqa, "Bahagia Fieza keluar sehari"
Well~ Thanks.

Semoga berjaya nanti.

No comments:

Post a Comment