Last Date.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

Rancangan awal berlima.
Tetapi, di saat akhir hanya berempat yang confirm.
Bila dah sampai CS, cuma bertiga je yang mampu hadiri.
Takpela.

Well~
Tanpa berjanji, semua pakai baju kaler Purple.
Nampak tak kat situ gerak hati yang same?
Haaa.

Jutaan terima kasih khusus untuk Syud a.k.a. Abe.
Atas pembelanjaan Tiket Wayang dan makan di Restoran Sambal.
ThankYouSoMuch.


Aku sarankan kepada mereka-mereka yang hendak melanjutkan pelajaran tidak lama lagi, tontonlah Movie ini. 
Sumpa lawak.
Takdelah kategori lawak antarabangsa, tapi there's part yang agak sengal gitu.
Plus, no-no scene yang gegeli. So, thumbs up gitu.
So, my last date with kengkawan.

Maya.Syud.Fieza.

Tanpa Temah dan Warda.

Well guys.
Tolong lupa moment dalam teksi tu.
Sangat kelakar. Aku mampu gelak dari CS ke Larkin. HAHA.
Dan.
Benarlah dugaan aku, bila aku berhadapan dengan orang yang pro bahan orang, memang aku kalah.
Nasib takde Temah, kalau tak, memang teruk aku kena.
Maya dengan Syud je mampu buat aku diam.
Aha.
Jaga diri bebaik.
Belajar leklok.
Pisyo(Y)

No comments:

Post a Comment