Dilema.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

Dilema.

Bila orang tanya.
Mana satu yang kau minat antara tiga-tiga tawaran yang kau dapat.

Semua aku minat.

What?

Aha. Semua.

Like what I've wrote. Minat boleh dipupuk. Jadi, bila aku dah mula cintakan Akaun, rasa sayang sangat nak tolak Matriks. Tapi, bila aku dapat UniKL Diploma in Engineering of Technology (Computer and Networking). I'm thinking deeply. This was my dream since Form 3. Dan apabila mesteri mengenai UPU telah berakhir. Aku dapat Asasi Undang-undang. Wao! Itu cita-cita aku masa zaman sekolah rendah ke zaman lower form. Faham tak dilema bila semua tu menjadi minat kita? Yela, aku nak kerja yang perlu aku bercakap. Bak kata mereka, "Fieza kan suka membebel" Kebolehan aku tu. Hee~

Jadi?

No comments: