Asasi Undang-undang.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

Give me a big clap then.
Cause I've made a decision.

Decision on this, " BuahDelima "

Well~
Solat Istikharah?

Kalau nak tau. Aku tak buat pun. Tidak.
Sebab kalau nak buat Istikharah, pilihan-pilihan yang hendak dibuat jangan diberatkan dengan satu-satu pilihan.
Haaa.
Kalau aku dah tolak satu pilihan tu ketepi, dan tinggal dua pilihan sahaja?
Lepas tu antara dua pilihan tersebut, aku cuma yakin dengan satu pilihan sahaja?
Adakah aku boleh dikategorikan sebagai dilema dalam membuat keputusan?
Well~ Aku rasa tidak.
Ini pun setelah difikir semasak-masaknya.

Eh, bukan letak ALLAH kat tepi.
Bukan.

Bukankah rasa hati dan firasat itu juga datang daripada ALLAH?
Kalau kita yakin.
Bukankah?
In Sha ALLAH.

So, 7hb Jun ni, Fexxa mendaftar ye. HarapMaklum.

But then the translation of 'Undang-undang' is funny.
Dan saya menekankan di sini, belum tentu Undang-undang akan melahirkan seorang Peguam. Well~ Anythings may happen in future. Pray for my friends and me for gaining a best future. 

" Tadika Kg. Rumah 10.SK Taman Molek.SA Tun Hussein Onn.SMK Permas Jaya.SMK Agama JB.Kem PLKN PutPut. "

Well~ Tanpa kalian, aku belum mampu berdiri. Tanpa kalian aku belum mampu menjadi diri ini. Tanpa kalian aku tak mengenal erti pengalaman.

Semoga bejaya menempuh hidup selepas ini. :)
Belajar kat mana-mana pun kejayaan mampu diperoleh.
In Sha ALLAH. Amin.

1 comment:

Anonymous said...

Amiin , insyaAllah :)
Teruskan Perjuangan .

Barakallahhufiikumm .