Hai Alor Gajah.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Epal dan Pisang sekalian.

So, the first post.
For 2014.
And, Happy First Holiday on Friday to Johorians.

Teyn, jaga diri bebaik esok. Semoga bergembira.
Lusa, baru giliran kami berlima pula.

Beberapa hari lepas, aku membaca surat khabar dan terjumpa..


Meskipun telah kuketahui bahawasanya 5hb merupakan tarikh untuk aku mem'blah'kan diri ke Melaka, tetap nak menyelak. 
Dedulu, aku suka tengok part tengah suratkhabar.
Beso giler suratkhabar tuh.
Kat situ semua nama pelatih terpilih ada. Wahh~ Berangan jugakk aku macam tuh.
Tapi, kemajuan teknologi merubah segalanya. 
So, cuma..


Without name. -_-
HAHA. Takpelah. Aku tak merasa zaman tuh.

By the way,
nak cakap Hai kepada mereka-mereka yang berasal dari tempat-tempat ni.

Air Keroh, Durian Tunggal, Batu Berendam, Bukit Baru, Bukit Beruang, Bukit Katil, Bertam, Bachang, Durian Daun, Dugong, Klebang Besar, Paya Rumput, Kuala Tebong, Tanjung Keling, Pantai Puteri, Rumbia, Peringgit, Air Molek, Alai, Hujung Pasir.

Nanti Teyn jumpa dengan merekamereka kat atas nih.. 4hb dorang pergi.

So, area Teyn..
Ayer Baloi, Kukup, Pontian, Pekan Nanas, Benut.

Ganggang aku, 
Johor Bahru, Ulu Tiram, Larkin, Masai, Pasir Gudang, Tampoi.

Kita gerak 5hb weh. Seriau pulakk aku.

And, kami bersama merekamereka dari Negeri Sembilan.
*Nadya cakap ade cousin Cha.

Sungai Gadut, Kota, Labu, Mantin, Senawang, Bandar Baru Nilai, Nilai, Pedas, Rembau, Seremban, Tampin.

Kami sekapal.

And, the last gang yang akan bertolak 6hb.

Batu Pahat, Parit Sulong, Semerah, Senggarang, Sri Gading, Seri Medan, Rengit, Parit Raja.

And I was...
Oh, patut lerr. Tiada Kota Tinggi di situ.

So, hai anda-anda yang berasal dari tetempat demikian.
3 negeri.
Okayy.

Tetiba nihh rase seremm yang agakk sangatt. LALALA..

No comments:

Post a Comment