Random Cases

Assalamualaikum.

Sambil menunggu burger yang di-order, tangan ni gatal nak menaip. Jadi, tertaip beberapa ayat yang terlintas secara langsung. 

Minggu-minggu exam memang sangat stress. AHHH~! *MenjeritSambilTutupTelinga Apatah lagi sebahagian result sudah diketahui. Rasa diri ini macam sangat bangang. Sangat sengal. Macam seseorang yang tak pernah belajar apa-apa pun selama bersekolah di SMK Agama Johor Bahru. BM memang out untuk ditarget A bila Cikgu Mariam cakap karangan terrible. BI aku pungg harapan. Careless di paper 2 sangat.. Ciss~! BA memang kureng markahnya. PQS? Tak tau mana silap, 2 orang je dapat A. AddMath tak payah cerita lah kan. Akaun? Sumpa memalukan. Subjek yang tinggal tuh, memang aku susah ah aku nak mencapai A kan.. 

Persedian? Tak tau. Tapi sangat mengecewakan lah sebab aku target at least A- untuk PQS sebab memang aku baca sungguh-sungguh. Okay done! Malas nak ingat.

Mood saya pada minggu lepas memang turun-naik turun-naik. Mahap kepada semua yang terasa. SAYA SOMBONG! 

Kepada anda yang me'MINJAM' buku Analisis Bertopik Pelangi saya yang ada CD-Rom tuh, sila gunakan sebaiknya, semua ilmu yang anda dapat itu memberikan pahala kepada saya. Saya 'SAYANG' anda sangat. Saya nak guna untuk revise for test tiba-tiba takde. Dan terima kasih kerana tidak menyusun kembali buku-buku saya dalam locker tersebut seteah anda mengambil Analisis Bertopik Pelangi Add Math saya itu. Saya HARGAI sangat. 

Terima kasih kepada semua insan yang memerlukan saya ketika kesusahan, meninggalkan saya ketika dalam kesenangan. Syabas! Jutaan terima kasih kerana saat anda tiada kawan, anda terkapai-kapai mengejar saya. Wah~! Saya patut bangga. Patut. 

Sebagai Ketua Dorm, saya patut mengalah. Ya. Kan tak boleh tidur dalam gelap.. Saya yang perlu mengalah. Tiap-tiap hari tidur dalam terang. Fine! 

Terasa macam nak mengahamburkan segala ketidakpuasan yang bersarang di lubuk hati nih.

Scroll home facebook tadi, ada trollface. Okay. Cool down sikit. I love trollface forever.

Serious talk, aku dah penat dengan orang. Yeah! Dah penat dengan spesis yang diberi nama 'ORANG'. 

With this boring post, I'm so sorry. Lappy kena virus, so, all of my pictures are _________ Tolong faham sendiri. With the zero pen drive and zero memory in lappy, I have nothing to post, nothing to share except my ridiculous typing here.

Time to eat my burger. *Duduk rumah memang 2 hari sekali makan burger. NyumNyum~ 

Heyy, I still have a picture here. Nah,

Credit goes to Arwah PakSu
After burgering terus tidur. Dah 4 malam tidur 2-3 pagi. Jadi burung hantu di asrama. HAHA. 

No comments: