SMKA JB

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum.
Alhamdulillah. Syukur ke hadrat Illahi.
Dah seminggu aku selamat duduk di Aspuri SMK Agama Johor Bahru.
Wahh!
HOMESICK?
opsss!
Bohong kott kalau orang first time berpisah dengan parents tu tak homesick. *girls
Teruk gila kott Homesick aku sampai berhari-hari.
Kalah budak Form 1.
Budak Form 1 yang terlebih excited rasanya.
Takpelah. sekurang-kurangnya aku dah boleh suit myself.
Aha. 
Pengajaran yang aku dapat.
JANGAN BUAT KEPUTUSAN SEWAKTU EMOSI TIDAK STABIL!
Bahaya sangat.
Yela, hanya disebabkan PK HEM tak bagi aku keluar,
aku nak tukar sekolah. 
Meraung-raung dah.
Tapi, lepas aku mandi, tenangkan diri. It's OVER!
Mudahnya.
haha.
Thanks kepada semua yang ucap Congrates pada aku.
Sorry pada semua yang aku tak sempat jumpa sebelum aku pergi.
Insya-ALLAH, ada masa jumpa lagi.

#

Curik daripada WaniGhani

Ramai budak SMKA jadi bayang classmate aku.
Rindu gila.

ArinaSyahira=Wawa
Khatijah=Fana
TakTauNamaDia=Kimah
AkakFormFive=Nurin

Ramai lagilah, lupa. aha.

p/s: Lama kott tak update blog. Lepas ni sebulan sekali kott. aha.

No comments:

Post a Comment