You Hug Me. (again)

Kawanku yang tinggi melampai-lampai, dan bijak yang amat..

Nur Farahin Abdul Halim

Sampai sekarang aku masih tak dapat lawan tinggi dia.
err, ByTheWay, awak makin berisi.
Lagi berisi daripada saya. isyhh.
Mesti nak lebih ke? hukhuk..

Harini ada Jaulah SMKA JB.
Jumpa la akak-akak senior KAA yang bijak pandai belaka.
WAH!
Comel-comel mereka semua. hihi.

First of all,
jumpa ALYAA NASUHA.
Then, 
aku nampak Fahin dari jauh.
Terus dia meluru peluk aku.
In fact, for the second time dekat public.
First time jumpa lepas berpisah, (25 MAC 2010) kat Giant Plentong.
Bayangkan, orang nak shooping, kami berpelukan. 
Dah macam ape.
Dah aku kena sindir dengan Humaira,

"Jejak Kasih kee?"

Opye,

"Kawan dorang je, kawan kita takde kan?"

haha. Tu baru setahun lebih,
kalau berpuluh tahun...

Anyway,
hopefully that was not the last time we met.
:)

p/s: Semalam LAST DAY. err, Tapi, saya still budak KAA. "Hati tetap KAA" ~Wawa.

2 comments:

diana said...

seronoknya jumpa kawan lama..:)

+kakak_zaza - said...

tu baru setahun lebih tak jumpa, kalau dah berpuluh tahun, tak tau la kan.