Awak Buat Saya Sedih.


Kalau ada orang tanya aku,
Birthday tahun ni dapat hadiah?
Aku akan jawab.
YA
Kalau dia tanya hadia apa?
Aku akan jawab,
HADIAH PALING ISTIMEWA.
Kalau dia tanya, siapa yang bagi?
Aku akan jawab,
NURUL WARDAH BINTI MOHD TAIB
Kalau orang tu tanya aku apa yang Wardah bagi?
Aku akan cakap,
SHE GAVE ME A 'TOUCHED' FEELING.

Saye sangat menyanyangi anda sepenuh hati saye, anda ialah antara kawan yg spesial dalam hidup saye....hukhuk..ak nk nges... :(
Ya ALLAH!
Apetah lagi bila dia,


Dalam berkawan,
memang tipu kalau takde gaduhgaduh.
Dalam berkawan,
memang tipu kalau takde dengkimendengki.
Dalam berkawan,
memang tipu kalau takde cemburumencemburui.
Dalam berkawan,
memang tipu kalau takde tersalah faham.
Dalam berkawan,
memang tipu kalau takde katamengata.
Dalam berkawan,
memang tipu kalau tak pernah terasa.
Dalam berkawan,
memang tipu kalau tak pernah menipu.
Dalam berkawan,
memang tipu kalau takde istilah 'kawan makan kawan'.

Tapi,

Dalam bersahabat,
tak pernah ada pergaduhan.
Dalam bersahabat,
tak pernah wujud hasad dengki.
Dalam bersahabat,
jarang ada saling mencemburui.
Dalam bersahabat,
sukar ditemui salah faham.
Dalam bersahabat,
tiada frasa 'kata-mengata'.
Dalam bersahabat,
tak pernah ada yang terasa.
Dalam bersahabat,
tiada penipuan.
Dalam bersahabat,
tiada siapa akan di'MAKAN'!

Oleh itu,
sebagai seorang KAWAN yang masih belum mampu menjadi SAHABAT buatmu,
maafkan segala kekhilafan daku. 
Ampunkan segala yang menjadi kekurangan diri.
Aku tidak mampu untuk menjadi seorang Sahabat Sejati buatmu.
Akan tetapi,
akan sentiasa ku kenang dirimu dalam doaku.

Kaulah hadiah teristimewa untuk aku tahun ni.
Mungkin sayang aku tak seketat sayang kau terhadap aku, tapi,
cukuplah kau tahu,
aku menghargai orang yang menghargai aku!
Syukran.

ZaWa.

p/s: Pray for my Maths tomorrow.

No comments: