Sara..

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.
Oh my mouth!

Disini,
aku, pemegang kad pengenalan bernombor,
96xx09-08-xxxx
bernama penuh,
Nur Hafiza binti Jamaldudin
sesungguhnya ingin memohon seribu, bahkan sejuta kemaafan,
daripada hujung tudung saya ni,
sampai hujung stokin saya.

Ini 
disebabkan saya selalu kutuk anda.
Ye, anda diluar yang bergelar,
'SARA'
Tapi,
ya, bukan bermakna saya ni berkehendak untuk menjadi
SahabatKarib anda.
Akan tetapi, 
cukuplah saya sekadar, meng - =,= pada anda.
Akan saya turuti katakata-NYA. *someone
Yang melarang KAMI rapat dengan anda.
Oh ya, jangan salah sangka, saya tidak berniat untu 'befriend' dengan anda.
.............

Lagi satu,
mohon maaf zahir dan batin kepada mereka yang bernama
Sara, *kawan lame aku.
Sorry, TERdesak untuk menggunakan nama itu untuk
'seseorang' yang.
err,
hehe. Mahapkan ye..

p/s: Seriously, tak tau pun soalan, 'Dah mandi ke belum?' tu soalan peribadi. Mahapkan saya la ea? 

No comments:

Post a Comment